2019 m. rugpjūčio 26 d. pirmadienis - 7:40
   

Kokios pagalbos gali laukti iš taip mastančio pirmininko?

«
Autorius: PS NARYS - Viso pranešimų: 5 - Tema sukurta: 2011-11-25 11:16:04
2011-11-28 07:39PS NARYS
Akys į aky mes visada pasisakom, tačiau mums vis burnas užčiaupiat. Apskritai, dabar, kiek yra žinoma, prasideda teismai su „Solidarumu“. O ten išlis visos ylos iš visų nesąžiningų „maišų“. Kas pasiėmė, kiek ir kokiu pagrindu. Todėl normaliam darbui kaip ir laiko nelieka „lyderiams“ – svarbiau sava kišenė. Todėl ir atsiranda tokie pasisakymai viešoje erdvėje. Ačiū už atvirumą.
2011-11-26 20:23Algirdas Markevičius
Neapykanta ir baimė viešai skelbtis? Tai kaip Jūs kovosite? Sunku atsakyti "nepatenkintiems", tačiau gerbiu Jūsų nuomonę. Norėčiau su Jūmis padiskutuoti akis į akį. Iki. Tarp kitko, turiu daugiau negu tris klases.
2011-11-26 09:01Mes nepatenkinti...
Markevičiau, sakai „mažiau galvojome apie pinigus ir postus“ ???
Paklausk pas savo uošvį, kam jis iš Solidarumo „paskolino“ 800!!! tūkstančių ??? Gal be jų galėjo apseiti? Poilsinę, kurią nupirkot ir už mūsų nario mokestį, kainavo 520 tūkstančių. Tai kur likę pinigai? Gal kaip ir pas kitus valdininkus – banke? Iš palūkanų skolą atiduodama? Jei apskritai atiduodama??? Tad straipsnyje atidengtas „lyderio“ Tikras veidas. Mes patys, dirbdami parke ir nesame apginti. Galvoji, kad esame visai kvaili? Esame per prievartą suvaryti į profsąjungą. Kito pasirinkimo nėra jei nori dirbti. Nesakome už visus. Daug kam patinka tokia tvarka, nes jie už tai, kad sėdi administracijos malonėje turi viską. Ar logiška, kai lyderis atstovauja profsąjungai, partijai ir dar gal pačiam velniui? Kaip negali suprasti, žente, kad minkšta vieta pas žmogų yra viena? Tad galvojate apie pinigus ir postus SAU. Protingas, gerbiantis narius pirmininkas, negali viešumoje skirstyti darbuotojus į profesionalus ir kvailius, jeigu jie jo laikomi visi vienodais. Rask pasaulyje profsąjungą, kuri būtų visiškai lojali darbdaviui.
Todėl jau šiandien esame priversti ieškoti pagalbos pas kitų įmonių tikrus lyderius, kurie mus neatstumia, padeda. Kreiptis į institucijas, tikėdami, kad autobusų parke vergovė bus panaikinta. Nenorime, kad kvailiais mus laikytumėt. Oj kiek nesąžiningumo pamatėme per tiek daug metų. Paimkim Petrašką. Paklausk pas uošvį kokią pensiją jis gauna? Ar teisėtai gauna? Reikia, reikia didelio sujudimo autobusų parke!
Ir prie progos raginame: troleibusų darbuotojai, nesileiskite kvailinami Dekamino, Markevičiaus, Dekaminavięiaus ir kitų pseudo lyderių- demagogų, vos baigusių trys klasės.
2011-11-25 14:25Algirdas Markevičius
Šiandien turime aiškiai pasakyti, straipsnis neturi prasmės. Nėra nei troleibusų, nei autobusų parkų. Yra Vilniaus viešasis transportas. Turime viską padaryti, kad šių įmonių darbuotojų atlyginimai būtų vienodi ir jie tik augtų. Tačiau tokie straipsniai profsąjungoms gali kelti tik nesusipratimus. Noriu, kad mes mažiau susireiksmintume, mažiau galvojome apie pinigus ir postus, o prisimintume darbuotojus kurie galvoja ar jie išvis turės darbą. O
ką jie mato?
2011-11-25 11:18PS NARYS
VISAS STRAIPSNIS 2011-10-20 VILNIAUS DIENOJE
Troleibusams trūksta paramos
"Vilniuje yra dvi didelės keleivių vežimo įmonės, jos atlieka tas pačias funkcijas, tačiau dėl neaiškios priežasties autobusais rūpinamasi, o troleibusais – ne", – sakė "Vilniaus troleibusų" darbuotoja.
Anot jos, didžiausią nuoskaudą kelia nevienodas pinigų paskirstymas už dotuojamus bilietus: autobusų įmonė gauna 62 proc. lėšų, troleibusų – 38 proc. Ji sako pasigendanti konkrečių proporcijos paaiškinimų: "Suprantama, kad autobusų degalai yra brangesni už elektrą, tačiau tokia didelė proporcija neturėtų būti, juolab kai neaišku, kuo ji grindžiama."
Šią proporciją, be skirtingų degalų kainų, J.Dekaminavičius aiškino vežamų keleivių skaičiumi ir nuvažiuotu atstumu: "Dauguma mūsų autobusų yra dvigubi, be to, nuvažiuojame gerokai daugiau kilometrų – juk autobusai apima ir priemiesčius. Tuomet ir eksploatacijos išlaidos yra didesnės, daugiau išlaidų reikalauja remontas."
"Vilniaus troleibusų" atstovė taip pat sakė pastebėjusi, kad autobusų įmonės darbuotojai pagal 2006 m. statistiką gauna vidutiniškai 600 litų didesnę algą. Be to, "Vilniaus autobusai" savo profesinei sąjungai esą pervedė 250 tūkst. litų įvairioms pramogoms, poilsinės remontui, renginiams organizuoti.
J.Dekaminavičius nesutiko su įmonei mestais priekaištais ir didesnes autobusų vairuotojų algas vadino būtinomis: "Mūsų vairuotojai yra profesionalai, jiems krovinių vežimo bendrovės siūlo gerokai didesnius atlyginimus, todėl jie masiškai bėga. Privalome palaikyti konkurencines sąlygas. Be to, autobusų vairuotojų darbas yra sudėtingesnis, nes reikia vairuoti dvigubus autobusus."
Jis taip pat pabrėžė, kad autobusų vairuotojai gauna mažesnį tarifinį atlyginimą, be to, pusę jų atlyginimo sudaro kintama dalis. Tai reiškia, kad vairuotojas už netinkamai atliekamą darbą gali netekti pusės algos arba už gerą – gauti priedų.
VISAS STRAIPSNIS 2011-10-20 VILNIAUS DIENOJE
RAŠYTI ATSAKYMĄ
Šlapia nosytė
Profsąjungų naujienos - Tinklaraštis (Blogas)
Interneto sprendimai