MŪSŲ RĖMĖJAI
ŽVILGSNIS Į TAI, KAS ŠALIES ŽINIASKLAIDOJE DAŽNIAUSIAI LIEKA ŠEŠĖLYJE!
Naujienų paieška:    

Haid Parkas (Diskusijos)

Dėl MMA didinimo variantu
2012-05-24 13:16
1 2
Stebetojas 2014-03-25 09:58
Gal kas nors suprantat, kodel siandien Trisalej ne Vyriausybe, o LPSK pirmininkas daro pranesima apie MMA ?
Gal jis prisiima atsakomybe uz galimybes ar cia tik priesrinkiminis triukas be jokiu galimu rezultatu ? ka manot ?
Stebetojas 2014-03-25 09:58
Gal kas nors suprantat, kodel siandien Trisalej ne Vyriausybe, o LPSK pirmininkas daro pranesima apie MMA ?
Gal jis prisiima atsakomybe uz galimybes ar cia tik priesrinkiminis triukas be jokiu galimu rezultatu ? ka manot ?
Vitalijus Balkus 2012-09-09 20:09
CENZŪRA. ''Žiniasklaida labai nemėgsta ANTI-sisteminių naujienų (ypač delfi ir TV). Pvz, radau tą Europos socialinę chartiją, kuri nustato, kad nuo 2001 m, MMA (minimalus mėnesinis atlyginimas) į rankas turi sudaryti 60 % nuo vidutinės algos - šiuo metu 1004 lt i rankas. Taigi, bomba - apie 30 % lietuviu dirba už mažiau nei 1004 lt i rankas. Tačiau žiniasklaida neima šitos naujienos (Lietuvos rytas, Delfi, 15 min). Keli laikraščiai paprašė iš manęs apie 1000 litų, kad išspausdintų šią naujieną.'' advokatas Stanislovas Tomas
Juzė 2012-07-15 17:54
Kadangi kitas TT posėdis numatytas rugsėjo 11 dieną, tai pats laikas pradėti jam ruoštis.
Posėdžio pirmininkas A. Černiauskas !
.
Pirmu TT posėdžio dienotvarkės klausimu turėtų būti: MMA didinimas iki 900Lt nuo lapkričio 1 d.
.
Kas UŽ TAI ?
.
P.S. siūlykite kitus, svarbius Jums, TT posėdžio dienotvarkės klausimus :-)
Juzė 2012-07-04 09:07
Ar žemiau pateikto SUSITARIMAS neprimena gerai žinomo posakio iš anglų rašytojo Dž. Orvelo (George Orwell; Eric Arthur Blair, 1903–1950) romano „Gyvulių ūkis“ (Animal Farm, 1945), kuriame gyvuliai, išsivadavę iš žmogaus priespaudos, sukūrė respubliką pagal principą „VISI GYVULIAI YRA LYGŪS“. Tačiau netrukus respublikos valdžią uzurpavo kiaulė vardu Napoleonas, kuri šį principą papildė prierašu: „...BET KAI KURIE GYVULIAI YRA LYGESNI UŽ KITUS“.
Juzė 2012-07-03 21:07
O čia tai SUSITARIMO, PAŽEIDŽIANČIO LR KONSTITUCIJOS 50 STR. TEKSTAS (beje jį dabar sunkoka rasti, bet "karūnuotieji" prisimena ir... .
Taigi:
"2009.06.03 Lietuvos profesinių sąjungų ir darbdavių centrinių (respublikinių) organizacijų SUSITARIMAS dėl tarpusavio socialinės partnerystės pripažinimo
Susitarimo šalys:
Lietuvos Respublikos trišalėje taryboje darbdaviams ir darbuotojams atstovaujančios centrinės (respublikinės) organizacijos: Lietuvos pramonininkų konfederacija ir Lietuvos verslo darbdavių konfederacija, Lietuvos pramonės, prekybos ir amatų rūmų asociacija, Lietuvos žemės ūkio rūmai, Lietuvos profesinių sąjungų konfederacija, Lietuvos profesinė sąjunga “Solidarumas” ir Lietuvos darbo federacija,
susitaria:
-nacionalinio lygmens respublikinėmis (centrinėmis) profesinių sąjungų organizacijomis pripažinti:
1 Lietuvos profesinių sąjungų konfederaciją,
2 Lietuvos profesinę sąjungą „Solidarumas“,
3 Lietuvos darbo federaciją;
- nacionalinio lygmens respublikinėmis (centrinėmis) darbdavių organizacijomis pripažinti:
1 Lietuvos pramonininkų konfederaciją,
2 Lietuvos verslo darbdavių konfederaciją,
3 Lietuvos pramonės, prekybos ir amatų rūmų asociaciją,
4 Lietuvos žemės ūkio rūmus."
Juzė 2012-07-02 09:28
Iš "Maistininkų profsąjungos" tinklapio:
"Seimas palaimino Darbo kodekso pataisas, kuriomis numatoma, kad Vyriausybei Trišalės tarybos sprendimu iki tam tikros datos nepriėmus sprendimo keisti minimalios mėnesinės algos ir minimalaus valandinio atlygio dydžių, jų didinimu ar mažinimu galės pasirūpinti Seimas. Už pataisas balsavo 76 parlamentarai, jų nepalaikė 10 Seimo narių, susilaikė – 20. Darbo kodekso pataisos, kurias priėmė Seimas, numato, kad parlamentas minimaliosios mėnesinės algos ir minimalaus valandinio atlygio dydžius galės keisti tuo atveju, kai Vyriausybė Trišalės tarybos teikimu to nepadarys iki einamųjų metų birželio 1 d."
Makliovija 2012-07-01 15:26
nežinau aš kvaila moteriškė, kas tas bil-bul stilius, bet Juzės pasiūlymas ir vėl man patinka :) tik kad profsąjungų judėjime yra labai daug lyderių-liginių. Vieni jų-teigiama prasme, vadinami idėjos ligoniai, kiti, deja, tikri ligoniai. Bet dauguma, matyt, yra pragmatiški, trumparegiai grobuonys, kuriems į idėją nusišvilpt. Vat būtų gerai surinkti nors tuos idėjinius ligonius, jie didelių centrų nors ir nevaldo, bet galėtų iš apačios kokius judesius sugeneruoti.
Juzė 2012-07-01 11:26
Sutrukdė...
Taigi, Jūs, žinomas LPSK veikėjas, pakeitėte TT A.Baublytę, dalyvaujate "nacionalinių centrų" Centro veikloje , esate rimtas kandidatas į aukštą postą LPSK, - tai kažkiek pakovokite su vidiniais "oponentais' bil-bul stiliumi ;-)) ir pakvieskite dalyvauti, pradžioje LŽS ir NPPSS atstovus "centrų" koordinacinio centro, o po to ir TT veikloje
.
Ir jokio čia "turkų turgaus" ar "kaldros tampymo" sindromo nebus, bet kažkam, čia diskutuojant, reikės pasidėti "karūnas" ant stalo...
.
Sutarimo negalima rasti NEBENDRAUJANT !
.
Tuo labiau, kad jau artėja liepos 16, neeilinė s(S)eimo sesija. Vasara!
Ir visai neaišku, ką "buldozeris" toje sesijoje, nepaisydamas skelbtos dienotvarkės, bandys prastumti.
Reikia pasiruošti! Veikit!
Juzė 2012-07-01 10:59
Aleksandrai, paskutiniame Jūsų komentare jaučiu kažkokią nusivylimo gaidelę, bet toliau darau išvadą, kad Jūs už pokyčius. Ar ne?
Taip pat , kadangi nepateikėte rimtų argumentų gindamas "nacionalinių centrų' nustatymo a, b, c kriterijus, sutinkate, kad jie jau atlikę savo pradinį vaidmenį jir visai neatitinka esamos socialinės situ
Jūs žinomas LPSK veikėjas
Aleksandras 2012-07-01 08:38
Gaila, kad profesinės sąjungos vis eina iš paskos verslui ir sunkiai keičiasi, pritaikydami naujas įdėjas kelti savo lygi, deja ir pirmininkai (gal bijodami konkurencijos ar susireikšmindami) neugdo naujų lyderiu, po asmeninių nesekmių kuria naujas struktūras, sunkiai priima kritika, dažnai juodina kitas profesines sąjungas, o ne vienijasi bendram tikslui atstovėti savo narius prieš verslą (darbdavius). Sureikšmina smulkias pergales(patempia kaldrą į save), daug asmeniškumų (myliu nemyliu:)), o tai paranku darbdaviui. Žmonės nebepasitiki mumis, nes tik mums aišku vienas ar kitas centras, o jiems kiekviena mūsų klaida reiškia profsąjungos susimovė.
Juzė 2012-06-30 12:38
Gerb. Aleksandrai, dabar, abejodama, kad savo teiginiu –
„O , jeigu galvoje turite LPSK, tai su antra Jūsų teiginio dalimi – LPSK „mano manymu VIENINTELĖ gali vadintis Nacionaliniu centru“ visiškai sutinku.“
– galiu būti klaidingai suprasta, tai noriu jį patikslinti išlyga, - JEIGU ATSIŽVELGTUME Į KAŽKAM (žinoma kam...) TAIP LABAI NAUDINGUS, Jūsų ginamus a, b, c.
.
Tuo pačiu mūsų sutartas teiginys reikštų, kad kiti du TT dalyvaujantys „nacionaliniai centrai“ visai ne centrai? Tik „KARŪNOS“?
.
Todėl ir sakau – KEISKIME TAISYKLES!
.
Be to, gal pastebėjote, kad specifinį diskusijos būdą, naudojamą visai kitokiomis aplinkybėmis, kiek sumoderninau. Pritaikiau Lietuvos sąlygoms , madingai jį „suamerikonindama“.
Dabar Lietuvoje jo pilnas pavadinimas bus - „BIL‘as prieš BUL‘ių“. ;-)
Ar gerai? שָׁלוֹם!
Aleksandras 2012-06-30 12:30
Gerb. Juze, čia mano vizija. Visi supranta, kad keistis reikia arba liksime prie suskilusios geldos. Kritikuoti, pasmerkti, apdrapstyti,- mokslo daug nereikia, sunkiau kurti, ieškoti nauja, gal pritaikant kai ką gero iš seno.
Juzė 2012-06-30 11:11
Tikrai, Aleksandrai, pamąstykime, kas būtų, jeigu būtų...
sakykime, kad Klaipėdoje ar Klaipėdos regione surenkame iš PRAMONĖS ir PASLAUGŲ įmonių bei BIUDŽETININKŲ kokius 2000 ar 3000 narių , įkuriame „nacionalinį centrą“, kuris, pagal dabar labai paplitusią praktiką, deklaruoja, kad turi 5000 ar 10 000 narių (ir kas gi tą patikrins?...) Be to įsivaizduokime, kad jį „pafinansuoja“ koks nors suinteresuotas „KLASKO“ ar suteikia „paskolą“ „BANKAS“ tam, kad galėtų susimokėti nario tarptautinėje organizacijoje mokestį...
Ir ką? Tai jau bus Lietuvos profsąjungų „nacionalinis centras?
.
Ir “kas tai galėtų paneigti“ , kad Lietuvoje panašių atvejų negali ar negalėjo būti?
.
Dabar grįžkime prie tų, beje, KAŽKAM LABAI NAUDINGŲ, Lietuvos profsąjungų „nacionalinį centrą“ nusakančių postulatų – a, b, c.
Žemiau esančioje savo diskusinėje rašliavoje išroviau „šakneles“ – postulatą „C“, o dabar nupjaunu „viršūnėles“ – postulatą „A“ !
IR KAS GI BELIKO?
.
Gal beliko tik toks, tik Jums pačiam gerai žinomas „centras“ su abreviatūra LSPSK, kurio niekad savo gyvenime nesu kritikavusi? (cit.: , „bet Jūsų kritikuojama LSPSK, mano manymu vienintelė gali vadintis Nacionaliniu centru“)
O , jeigu galvoje turite LPSK, tai su antra Jūsų teiginio dalimi – „mano manymu VIENINTELĖ gali vadintis Nacionaliniu centru“ visiškai sutinku.
O dabar, kadangi iš Jūsų a, b, c beliko mažavertis „B“ – KEISKIME TAISYKLES!
.
BIL- BUL, Aleksandrai ?
Ir שָׁלוֹם !
JS- Aleksandarui 2012-06-29 17:29
Tas ketvirtasis centras galėtų būti, jo pagrindas irgi,rodos, yra. Bet ir šio centro lyderis serga messianizmo liga ir neigia visus kitus. Tęsiasi landsberginė tradicija: kurti neigiant (griaunant) ir atmetant kitų patirtį užuot integruoti, vienyti gerbiant ir KITŲ metodus, mokantis ir iš kitų, - ne tik NARCIZIŠKAI MOKANTIS IŠ SAVO SĖKMĖS ISTORIJŲ.
Solidarumas (kalbu ne apie to paties pavadinimo centrą) - visų profsąjungų ir kairiųjų judėjimų alfa ir omega. Tik- Lietuvoje šio reiškinio net su žiburiu nerasi.
Aleksandras 2012-06-29 13:33
Pamąstykime, kas būtų jeigu būtų... įkuriame 20 narių profesinę sąjungą ir paskelbiame Nacionaliniu centru. Labai sustiprėtų profesinių sąjungų judėjimas? Kas būtų ne tik Lietuvoje, bet ir pasaulyje, Europoje. Pagal šį modelį mano vadovaujama profesinė sąjunga taip pat galėtų vadintis Nacionaliniu centru, o kur dar kitos šakos ar pirminės organizacijos. Kas būtų jeigu vienos profeinės grupės atsovai būtų prilyginami Nacionaliniui centrui? Jų interesas ginti tik savo sritį (kaldrą tempti į save, o kiti ...kaip dievas duos). Mes visada pasisakome už profesinių sąjungų vienybę, kur čia vienybė? Kurioje Europos šalyje yra dešimtys su keliais šimtais ar net tūkstančiais narių Nacionalinų centrų? Jūs pamenate kaip aš pradėjau profsąjunginę veiklą -kiek buvo kritikos, nepatenkintų asmenų, bet mes turėjome aiškų tikslą- priklausyti Nacionaliniui ir Tarptautiniam profsąjungų centrui, kad galėtume kartu atstovėti savo narius žmonių mase prieš kapitalą. Kaip nebūtų keista, bet Jūsų kritikuojama LSPSK, mano manymu vienintelė gali vadintis Nacionaliniu centru. Valdyboje, kuri atstovauja visas 26 šakas, jaunimo, moterų atsovai mes daug ginčijamės, daug su kuo ir aš nesutinku, bet gaunamas bendras produktas. Deja Lietuvos profesinėse sąjungose pirmininkai labai susireikšmina (kubilizmas), mano , kad yra viena tiesa-Jų. Gal todėl ir turime tokią mažą profesinių sąjungų narystę. Atsiprašau, tikrai nenoriu asmeniškai ko nors įžeisti, čia tik mano nuomonė. Be kita ko, kažkada džiaugiausi, kad Lietuvoje įsikurs ketvirtasis Nacionalinis centras, kurio pagrindu būtų neapsijungusios profesinės sąjungos, deja nežinau dėl kokių priežasčių (tiksliau numanau) nesusikūrė, tuo metu galvojau net pasiprašyti, kad ir mūsų organizaciją priimtų. Tai va taip ir yra "du lietuviai trys partijos" ( šiuo atveju profsąjungos) :).
Juzė 2012-06-28 18:00
Tai va, kol Aleksandras man suras bent dvi
ES ar ne ES šalis ar jų profsąjungas, kurių
galiojančiuose „norminiuose aktuose“ yra
įtvirtinti tie jo deklaruojami a, b, c aš, rizikuodama atrodyti „pasikėlus“ ar „pasipūtus“, pil-pul metodu sugriausiu tuos a, b, c postulatus.
.
Pradėsiu nuo bazinio, nuo „pagrindinio“,-
nuo „C“.
Pagal jį „nacionalinis centras“
Lietuvoje turi „vienyti ne mažiau (atsižvelgiant
į Lietuvos dirbančiųjų skaičių) 5000 narių“.
.
Iš Lietuvos, daugiausia krizės ir "pokriziniame"
laikotarpyje emigravo ar išvyko padirbėti
apie 700 000 darbingo amžiaus piliečių.
(D.Paukštė, Migracijos departamentas prie VRM).
.
Profesinės sąjungos Lietuvoje apjungia 7-8% dirbančiųjų.
O 7-8% nuo 700 000?
Ir taip, paskaičiavus gaunasi, kad iš Lietuvos
išvyko, emigravo apie 50 000 Lietuvoje buvusių
profsąjungos narių.
Vai tai tau, - visa LPSK savo veiklą perkėlė
į užsiennį ?!
Ir kas gi liko? O liko realūs skaičiai.
.
Ir taip, realus „nacionalinio centro“ narių skaičius („atsižvelgiant į Lietuvos dirbančiųjų skaičių“) šiame laikotarpyje GALI BŪTI daugiausiai 2000-3000 dirbančiųjų.
.
Ir kas iš to? O tas, kad Aleksandro deklaruojamas postulatas „C“ (NC ne mažiau kaip 5000) Lietuvos sąlygomis NEREALUS!
.
O kam taip jau LABAI NAUDINGA, kad būtų 5000?
.
Aleksandrai – PIL-PUL !!
Juzė 2012-06-27 23:46
Nors ankstyvoje jaunystėje TRADICIJA man neleido dalyvauti PIL-PUL (pil-pool) tipo diskusijose, tačiau tų diskusijų metodika man žinoma...
.
Taigi, apie taip vadinamus "nacionalinius" centrus.
.
Aleksandro, teigiančio, kad "nacionalinių" centrų statusas
(cit.: "nustatytas Nacionalinio PS centro statusas, kuris kaip ir daugelyje Europos šalyse)
yra DAUGELYJE Europos šalių, PAPRAŠYČIAU nurodyti bent dviejų Europos šalių konkrečius dokumentus (parašytus anglų, vokiečių, lenkų, rusų ar hebrajų kalbomis), kur galėčiau apie tai paskaityti.
.
Kitu atveju teigiu, kad tai ką tvirtina Aleksandras yra NIEKAI!
Toks NС statusas sugalvotas vietinių Kopenhagoje ar Briuselyje "mokytų" MOKYTOJŲ tam, kad pateisinti savo "nacionalinės karūnos" kilmę.
Ar ne?
to kas ta trisale 2012-06-27 16:59
Kam spaudzia kuri vieta,tai gal ir nepripazista trisales,bet visame
demokratiskame pasaulyje ir ES salyse viskas vyksta trisaliu principu,jeigu esi tamsus miskas tai tikrai nieko nesupranti,tai neasireklamuok ir neskaiciuok kitu kiek kas turi,nes tikriausiai su matematika buvo blogai mokykloje.
Aleksandras 2012-06-27 16:55
Nelendu į kitų profesinių sąjungų reikalus :). Bet esu visom penkiom už Profesinių sąjungų įstatymo pakeitimą, kur būtų nustatytas Nacionalinio PS centro statusas, kuris kaip ir daugelyje Europos šalyse:
a) Turi apimti tris pagrindinius sektorius: pramonę, paslaugas ir biudžetines įstaigas
b) Turi būti tarptautinių profesinių sąjungų nariais
c) Turi vienyti ne mažiau (atsižvelgiant į Lietuvos dirbančiųjų skaičių) 5000 narių.
to Aleksandras 2012-06-27 15:41
Ar "Solidarumas" su LDF, turintys po 3000 narių - centrai? O juk Bakas turi 4 tūkst., Dambrauskas ne mažiau už Jašinskienę. Kodėl vieni centrai kiti jau ne? Nešnekėk niekų Aleksandrai. Ta trišalė - burbulas.
Aleksandras 2012-06-27 14:18
...kas ta trišalė taryba...
Deja gerbiamasis, ką Jus sakote būtų gera žinia ir valdžiai, ir darbdaviams: "turkų turgus", net mano vadovaujama profesinė sąjunga galėtų ten iš kiekvienos pirminės organizacijos, sektoriaus deleguoti pusšimtį narių, o kur dar kitos šakos...va ir atsakymas,... be to ir tarptautinės profesinės sąjungos priima ir pripažįsta ne visus...
kas ta trišalė 2012-06-25 10:36
Tai kas ta trišalė taryba? Ar tik ne bendraminčių , kaip maustyt dirbančiuosius klubas? Juk ten pateko tik trys profojuzai. O kodėl ignoruojami kiti? Kaip tada su Konstitucija? Jos 50 str? Kas nustatė, kas yra tas nacionalinis centras? Kas ir kokiu norminiu aktu tai sunormino? Sysas?Černiauskas? Jašinskienė? Puskepalis? Šniutienė? Nėra jokiame įstatyme ir net Konstitucijoje, kad ten gali dalyvauti tik kažkokie neįstatyminiai nacionaliniai centrai. Ir keista, kad tiems populistams nuolankiai linkčioja V.Bakas A. Dambrauskas siekdami kad ir jų UABai būtų nacionaliniai. Keista ta lyderių pozicija. O ką manote eiliniai? Ar ne visos profesinės sąjungos yra lygios? Ar jų siekiai ne tie patys? Ginti darbuotojų dar, ekonominius bei socialinius interesus? Kada pagaliau ponai supras, kad tik kartu lygiomis teisėmis galima pasiekti norimo rezultato. O dėl MMA jau anksčiau kalbėta komentatorių, o tai dar kartą patvirtina ir mokslų daktarė Petrylaitė, Kokios derybos dėl MMA , kai jis mažesnis už skurdo ribos rodiklį? Tai ne drybų objektas, o Vyriausybės reikalas padaryti taip, kad MMA bent susilygintų su skurdo riba. O profsojuzų derybų reikalas, kad jis būtų kur kas didesnis nei skurdo riba. Štai apie ką turėtume diskutuoti ir reikalauti iš mūsų šauniųju vadų, ir iš Gražinos, kad ne siektų o realiai pasiektų didesnio nei skurdo riba MMA.
Patarimas 2012-06-21 21:24
Ieskokit LPSK puslapyje. NERASIT
Makliovija 2012-06-21 18:27
LPSK valdyba daug ką svarsto... A tolkas? Geriau parašykit, ką nutarė
Info 2012-06-21 16:33
Šiandie LPSk valdyba svarstė tolimesnių veiksmų planą, jei būtų pradėti šios kadencijos Seime svarstyti LR Darbo kodekso pakeitimai.
Juzė 2012-06-20 11:48
Klausimui į klausimą!
Į klausimą atsakėte pati (pats): "Sprendimai juk neteisėti, bet padai Vyriausybei svyla."
Be to išryškėjo ir kas yra kas ir su kuo.
Ar Jums darbdavių išsisukinėjimai, J.Guzevičiaus interviu žiniasklaidai, neprimena dviveidžio Januso? Ar nepanašūs jų vardai? :)
Klausimas 2012-06-20 10:40
Kaip suprantate "kišeninių profsąjungų" skubų pakvietimą į Trišalės tarybos posėdį ? Juk posėdžio faktiškai nebuvo, nes nebuvo profesinių sąjungų (vienos iš šalies) TT narių. Sprendimai juk neteisėti, bet padai Vyriausybei svyla.
Juzė 2012-06-19 18:07
Pagaliau, suprato centrai, kaip "darbuojasi' vyriausybė. Jeigu nesiseka energetikoje, kainų politikoje ir t.t., siekiama atsigriebti prievartaujant profsąjungas. Vyriausybei jau tinka bet koks laimėjimas vidaus politikos srityje.
Dabar
Boikotas 2012-06-19 13:09
Protestuodami prieš populistinius ir neatsakingus Ministro Pirmininko A. Kubiliaus pareiškimus dėl minimalios mėnesio algos (MMA) dydžio, Nacionalinių Lietuvos profesinių sąjungų centrų atstovai LR trišalėje taryboje nedalyvaus neeiliniame Trišalės tarybos posėdyje, vyksiančiame 2012 m. birželio 19 d.
Profesinių sąjungų ir darbdavių organizacijų atstovų pozicija dėl MMA didinimo suderinta dar 2012 m. balandžio 24 d. posėdžio metu (nuo liepos 1 d. MMA didinti iki 900 litų, o nuo 2013 m. sausio 1 d. iki 1000 litų).
Lietuvos profesinės sąjungos nepasiduos priešrinkiminiams LR Vyriausybės politiniams žaidimams ir šantažui. Profesinės sąjungos įsitikinusios, kad Lietuvos darbuotojai turi teisę į teisingą atlyginimą už darbą.
1 2
Vardas: El. paštas:
atgal

Sprendimas: Moontrix